sie 23 2006 PRZYGODY :D
Komentarze: 5

no a więc... dzisiaj byłam z kamą na spacerku a wiecie pogoda była zmienna ;) poszłyśmy na boisko na sigmy i na trzepak jak siedziałyśmy an trzepaku zaczęło kropić... i ... rozlało sie!! :/ biegłyśmy zeby sie schować... zacinało tak mocno że niezdążyłybyśmy na rynek... to biegłyśmy pod zakład fryzjerski.uff.... udało sie ale"TROCHE" przemoknięte byłyśmy :/ no szybko wyschło i stwierdziłyśmy ze idzemy na rynek bo tam sie da schoować jak bedzie lało... noto poszłyśmy jak byłyśmy w połowie znowu zaczęło padać... no więc zawrót bo bliżej było pod zakład i znowu suszenie... w końcu doszłyśmy na rynek posiedziałyśmy tam chwile i poszłyśmy do Kamili grać w siate no i sobie troche pograłyśmy ale potem musiałam iśc od domku :) bo sie głodna zrobiłam no i poszłam... potem już nie wracałam do kamy bo miała przemczone adidasy.... :/ a teraz siedze i sie potwornie nudze... ehh... chyba pogram w TLY ale to sie jeszcze zobaczy no to nic nie zostaje jak was poprosić o komentarzyki ;) no i BIG POZDRO SPECIAL 4 sylwuś :* ania :* kasia:* kama :* marta :* marcin, kuba i oczywiście guciorek :* :*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~THE END ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

martyna9_10_11 : :
kasia
29 sierpnia 2006, 19:42

Siemka zapraszam na www.word-kasi.blog.onet.pl ja mam innego bloga ale bym chciła takiego jak ty.:)I to chyba dobże że nie mam bo to by się nie wiedzieło gdze sie ma przyjśsSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEER BBBBBBBBBLLLLLLLOOOOOOOOOOGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!
Kitty
29 sierpnia 2006, 14:45
Elo Martynka ;)ej widze że na twój blog przychadzą ludzie z naszej klasy to znaczy już nie mojej;( bo już do niej nie chodze niestety,pozdro dla wszstkich z 6B !!!!!
KAsiulQ12
26 sierpnia 2006, 09:47
Hej MArtyna dziex za komenta dalam twoj blog na linka*Tak ma sie nam podobno wychowawca zmienic tak mi pani wozna mowila ale nie wiem czy to prawda widze ze juz wszyscy o tym wiedza a ja powiedzialam tylko Ani to to pa pozdro*
Sylwia
25 sierpnia 2006, 14:39
hehe no to się juz doczekałas :P masz komcia ode mnie
Patryk
23 sierpnia 2006, 21:56
Blog jest coool. Notki tez sa fajne :D I wogole jeszcze raz blog mi sie twoj bardzo podoba :)) tak dalej ;]

Dodaj nowy komentarz